کارنامه‌های کنکور ارشد

  • انتشار : 07/مهر/1400
  • بازدید : 441
  • دسته بندی : کنکور ارشد
  • نویسنده : علی عمیدعالی
خلاصه مطلب

در این قسمت تعداد بسیار زیادی از کارنامه‌های ارشد کامپیوتر و همین طور کارنامه‌های ارشد فناوری اطلاعات را برایتان گردآوری کرده‌ایم، نمونه کارنامه‌های ارشد کامپیوتر و همین طور نمونه کارنامه‌های ارشد فناوری اطلاعات مهیا شده در این قسمت از...

در این قسمت تعداد بسیار زیادی از کارنامه‌های ارشد کامپیوتر و همین طور کارنامه‌های ارشد فناوری اطلاعات را برایتان گردآوری کرده‌ایم، نمونه کارنامه‌های ارشد کامپیوتر و همین طور نمونه کارنامه‌های ارشد فناوری اطلاعات مهیا شده در این قسمت از لحاظ تعداد و جامعیت در فضای مجازی بی همتاست و نمونه دیگری در دنیای اینترنت مانند این وجود ندارد. سعی کردیم علاوه بر قرار دادن کارنامه‌های رتبه‌های برتر کامپیوتر و فناوری اطلاعات کارنامه‌های رتبه‌های بدتر را نیز قرار دهیم، تا درصدهای رتبه‌های بالاتر را نیز ببینید و بعد از کنکور با مقایسه درصدهای خود با این کارنامه‌ها بتوانید رتبه خود را تخمین بزنید. همین طور قبل از کنکور با توجه به کارنامه‌های قرار داده شده می‌توانید ببینید برای قبولی در بهترین دانشگاه‌های ایران در رشته کامپیوتر و آی تی چه درصدهایی لازم است، همین طور با توجه به این کارنامه‌ها می‌توانید تراز و رتبه قبولی ارشد کامپیوتر و فناوری اطلاعات را نیز مشاهده کنید. در کارنامه‌ های ارشد مهندسی کامپیوتر می‌توانید رتبه دانشجویان کنکور ارشد کامپیوتر را در 7 گرایش گرایش 1: معماری کامپیوتر 2: نرم افزار 3: هوش مصنوعی 4: شبکه های کامپیوتری 5: رایانش امن 6: بیوانفورماتیک 7: الگوریتم و محاسبات مشاهده کنید، برای آشنایی با گرایش های ارشد کامپیوتر می‌توانید به صفحه گرایش های ارشد کامپیوتر مراجعه کنید

مدیر سایت :لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

23 مرداد

Farzad :لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

23 مرداد

امید :لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

23 مرداد
در بهبود مقاله شریک باشید
قوانین ارسال دیدگاه

ایمیل فیک ممنوع

لطفا از تایپ فینگیلیش خود داری نمایید

لطفا کامنت مرتبط با پست ارسال کنید

منتظر نظرات و انتقاد شما هستیم